Alla inlägg den 11 december 2012

Av Ulla - 11 december 2012 10:32

 

 

 

Reflektioner om Tid och Minnen

Snart är det slut på 2012.

Kom mig att reflektera över vart tiden tar vägen

Varje sekund och minut bara försvinner Ibland skulle man vilja stoppa tiden

 

Ja det finns många tankar...men vart tar tiden vägen....

 

   

 

Hej alla bloggisvänner !

 

 

Idag är det Tisdag 11 december

 

Namnsdag Daniel Daniela

 

Nationaldag Burkina Faso

 

  

 

Idag är det några minusgrader och en blå himmel solen lyser,,,en fin dag men det skall komma mer snö har jag hört. 

Vissa har det värre i vårt avlånga land.

 

Nobelfesten är över.......tittade lite.

 

Ja en ny dag,,,,huvudvärken sitter i och halsont fortfarande,,,maken är bättre idag men har en hemsk hosta och snörvlar rejält.

 

Dagen idag blir hemmapyssel.


Har inställt både sjukgymnastik och massage denna vecka.

 

Nä nu skall jag ta en bloggpromenad.

 

  o jag lever fortfarande på HOPPET......

 

 

Ha en bra dag !

 

Fånga dagen !

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards