Alla inlägg den 8 december 2012

Av Ulla - 8 december 2012 15:51

Dagens citat


"Ingen är så blygsam att han inte gärna hör beröm."


Svenskt ordspråk


   

 

 

Julen kommer och därmed alla måsten.......eller har du en massa måsten,,? Nu denna tiden är ju som gjord för alla "jag borde" och "jag måste". Många av oss har varken kraften eller kroppen att följa vad hjärnan tycker är nödvändig innan julen kommer. Men lugn bara, även dammråttor firar jul ;)

Jag tar det lugnt. Bakar, lagar mat fixar och donar,,,börjar i tid så blir julen inte stressig.


God Eftermiddag Världen !


Lördag hela dagen,,,,,,,,efter ytterligare en god morgon,,,,stilla och lugnt,,,, så promenerade vi iväg kl halv tio i 7 minusgrader till kyrkan vi brukar besöka på julmarknad.

Vi började med lite lotter,,,,,sedan drack vi kaffe med några vänner en runda till med lottköp och handling av bröd och småkakor sedan blev det auktion men vi köpte inget på den.

Kören sjöng lite julsånger vilket alltid är vackert.

Nu är vi hemma och det känns att jag haft roligt,,,,, 


Nu skall vi slappa och ha det skönt,,,,skall ta lite glögg och hänga i soffan men först skall jag ta en bloggpromenad.


Ha en skön lördagseftermiddag och kväll.

Av Ulla - 8 december 2012 08:30

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards