Alla inlägg den 4 december 2012

Av Ulla - 4 december 2012 17:44

Jaha så var det kväller,,,snöar och blåser,,,,,,,,,,,,,9 minusgrader.

Nyss hemkomna från väninnan och katten.

 

Inte har jag gjort så mycket men trött blev jag av allt ståhej.

 

Nu är hon där med katten och bohaget i alla fall.

 

Funderar på om jag har blivit förkyld eller om jag inte tålde katten.

 

Snörvlar i alla fall.

 

Så var min dag nu skall jag inta soffan och hänga i den resten av kvällen.

 

Hoppas du haft en bra dag !

 

 


Av Ulla - 4 december 2012 17:42

 

Av Ulla - 4 december 2012 09:17

 

 

‎"God morgon"

 

Ett leende kan öppna ett hjärta snabbare än en nyckel kan öppna en dörr. Leenden är gratis så inte spara dem .. Lys upp världen med ditt leende.

 

 

Tisdag 4 december

 

Namnsdag Barbara Barbro

 

 

En ny dag igen. Det snöar och är 7 minusgrader.

 

Min dag idag med maken blir att vara kattvakt i väninnans nya lägenhet i väntan på flyttgubbar o allt,,,så nu har jag precis gjort en kycklingsallad som vi kan ha när allt kommit  till lägenheten....

 

Önskar dig en bra dag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards