Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Ulla - 27 oktober 2012 12:00

  

 

........heeeeeeeeeeeeeej.....*vinkar glatt*,,,,,hej hej sommartid,,,,,och hej hej Vintertid....

 

Glöm inte att ställa om klockan ,,,,,,,,

 

   

Dagens kloka ord får bli:

 

När man är äldre och tjockare får man leva på minnet av att ha varit yngre och smalare!!!!!!

 

   

Lördag 27 oktober

 

Namnsdag Sabina

 

Nationaldag St Vincent och Grenadinerna

 

  

Idag lyser en sol   så fin men inte många plusgrader och natten har varit kall.


Jag och maken har tagit en kort kall förmiddagspromenad,,,,

 

Vid fem får vi vänner på lite mat,,,,alltid trevligt,,,,,

 

Så nu har vi fixat lite...med allt möjligt.

 

Nu skall jag snart in i duschen och försöka göra mig lite vacker,,,ha ha    

 

 

Ha en skön dag.....o kväll,,,,,,,,,,,,

Av Ulla - 27 oktober 2012 11:55

Jag försökte verkligen.....

Prövade allt jag kunde komma på

Stod på ett ben, höll in magen

Stod på tå och höll andan!!!

INGENTING HJÄLPTE !!

De få kilona jag lyckats bli av med på mina dagliga promenader var tillbaka!!!

Kanske inte riktigt alla, men,,, OKEJ!!!

Jag har fuskat,,,lite,, eller kanske lite lite mycket!!

 

Men det är i alla fall 5 kg ner,,,,,  

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards