Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Ulla - 23 oktober 2012 10:26

 

Tisdag 23 oktober

 

Namnsdag Severin Sören

 

Nationaldag Ungern

 

   

 

 

Godermorgon,,,,,

 

Och ingen bra morgon känns det som, lite varning för gnäll så här på morgonen medans vissa glider runt på räkmacka hela livet och aldrig blir sjuka eller får problem. Som ni förstår, så känner jag mig en aningens less nu på vissa saker...Trött på tröttheten,,,,trött på värk,,,,trött på huvudvärk,,,,,,,,,,,,,,,,trött på,,,ja allt,,,(nästan)

 

Igår kom också brevet från Ortopeden,,,,som vill titta på min högerhand igen,,,,ja ja,,,,det är jag som inte velat p.g.a en massa med mig.

Så på Nobeldagen går jag dit,,,,så det blir ingen Nobelfest för mig.,,,,h

a ha.

Men väntar fortfarande på ett besök till Gynekologen på sjukhuset,,,,det måste hända något snart.

Tröttsamt att vänta och vänta p.g.a läkarbrist.

 

Idag blir det i alla fall massage och efter det lite vila för att sedan träffa två gamla arbetskamrater och äta lite gott.

 

Så ser denna dag ut och det var väl kanske inte så illa trots allt.

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards