Direktlänk till inlägg 18 december 2012

Kvällsord

Av Ulla - 18 december 2012 17:47

 

Några kvällsord,,,,,

  

Dagarna innan trängselskatten införs i Göteborg ska väktare skydda betalstationerna mot skadegörelse. Detta p.g.a att det under flera veckor har cirkulerat rykten om åverkan för att inte trängselskatt ska införas fr.o.m 2/1. Inget fel att ta hot på allvar. Men det känns lite larvigt att väktare ska bevaka betalstationerna. De behövs säkert bättre på andra ställen nu i juletider. Tjuvarna lär ju florera just nu i olika köpcentrum. Allt var inte bättre förr. Men vissa saker var definitivt bättre förr. Bl.a den svenska skolan var absolut bättre förr.

  

Ja då har även denna dag gått och jag känner mig mycket bättre ,,,,,men det var en envis förkylning som däckade mig,,,,

 

Men har pysslat hemma. Jag är redo för julen.

Hela dagen har varit grå och blöt.

Just nu 1 plusgrad och några vita korn dalar ner.

 

Imorgon är jag nog ännu piggare och kan ge mig ut i världen.

 

Det har ju varit upplopp i Göteborg idag....det var visst ett himla liv,,med bråk o allt. Affärer fick stänga,,,,tur att man var hemma idag och inte var på stan.

Alltid skall det vara nåt.

 

Nu blir det nyheter och lite annat på tv och soffhäng med en balja the,,,,,osså gubben förstås.

 

Ha en fin kväll !

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards