Alla inlägg den 6 november 2012

Av Ulla - 6 november 2012 19:22

Letar som en galning, men kan inte hitta det.

I hela lägenheten har jag sökt, lyft på soffkuddar, mattor, kikat ut genom fönstret.

Har till och med letat utomhus.

Gått på långpromenad för att jag trodde att då skulle det komma fram.

Vad, undrar ni.

Kraften, orken, viljan.

Den är som bortblåst ,,,,,,,

 

 

 

Men imorgon är en ny dag,,,,,

Av Ulla - 6 november 2012 19:17

Our friends are like angels who brighten our days In all kinds of wonderful, magical ways Their thoughtfullness comes as a gift from above And we feel we’re surrounded by warm, caring love. Like upside-down rainbows their smiles bring the sun And they fill ho-hum moments with laughter and fun. Friends are like angels without any wings, Blessing our lives with the most precious things.

 

 

~ Emily Matthews ~

 

 

 

 

Av Ulla - 6 november 2012 10:31

Vackert citat

 

¨Doctors can heal the body but it is music that uplifts the spirit¨

 

¨Mother Teresa¨ 1910-1997

 

 

 

Tisdag 6 november

 

 Gustav Adolf

 

   

Tjohosvejsan !

 

Tänk att solen har tittat fram denna dag,,,,,så härligt.

 

Idag är maken iväg med bilen ,,,vinterdäck på.

 

Jag har bytt lakan i sängarna ,,,usch vad det var jobbigt.....jäkla fibro.

 

Annars blir dagen som så att jag skall ta en promenad med en väninna och efter det blir det en sväng till sjukgymnasten.

 

Hoppas du får en bra dag och att även du har lite sol att njuta av.

 

 

 

  Lever på HOPPET som vanligt,,,,,,

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards