Alla inlägg den 3 november 2012

Av Ulla - 3 november 2012 16:38


 

Ett ljus brinner denna helg för min

älskade pappa ♥

för mina svärföräldrar ♥

 ♥ för de vänner och släktingar♥ som inte längre finns bland oss........ för ALLA ♥ dom som gått ett stycke i förväg................

Vila i frid ♥♥♥

 

♥♥♥

 

 

Novembermörker!

 

Nu har mörkret sänkt sig över nejden.

 

Ett riktigt novembermörker har det blivit och då får man ta till all belysning som finns. Värmeljus är inte dumt alls att ha lite här och där.

Tiden går snabbt nu fram till Jul Regntunga skyar!

Idag är det ett riktigt gråväder med moln som tycks nudda vid marken. Ja det har regnat på alla håll o kanter känns det som.

Vi hämtade mamma på förmiddagen och var på pappas grav i regnet sedan tog vi med henne hem och har hunnit dricka kaffe flera gånger och även ätit lite god mat med ett glas vin.

Ja så blir det tv och prat.....mamma har blivit lite glömsk och så ,,,det blir lite jobbigt ibland.

 

  

 

Ett klokord från Puh,,,, ”När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det- När allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig!”

 

 

HA en bra eftermiddag och kväll.....

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards