Alla inlägg den 30 september 2013

Av Ulla - 30 september 2013 19:26

 

Av Ulla - 30 september 2013 19:15

Ränderna

 

Han började besväras av sin randiga själ.

Just när han befann sig i ett gynnat skikt människovänlig, unnade andra lycka steg han miste, halkade genom ett hål ner i ett undre skikt med gyttjig lera där det var ovilja och kalla tankar och där han ville vara ond och ensam.

Och ändå väntade han huttrande att själen skulle öppna nästa skikt där röster fanns, där värmen blev besvarad.

 

Ur Molnskuggan av Solveig von Shoultz

Av Ulla - 30 september 2013 19:07

 

 

Det är väl så?

 

 

Vad som än händer, livet går väl vidare ändå?

Av Ulla - 30 september 2013 10:00

Måndag 30 september

 

Namnsdag: Helge

 

Nationaldag: Botswana

 

Sista dagen denna månad sedan kommer oktober.  Vad tiden går alltså.

God Morgon Kära du !


Gissa vad jag skall göra idag  ?

 

Precis det,,,,tvätta.

 

Helgen gick fort,,,en trevlig sådan...Lördagens barndop med kalas efteråt och söndagens främmande.

Trött blev jag och hade mer fibrovärk än vanligt,,,märks att hösten kommer då mår jag alltid som sämst med fibron.

 

 

 

MåndagsKram,.....



Det bästa sättet att att tacka för en underbar stund är att njuta av den.

 

-Okänd-

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards