Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Fredag är kommen och helgen stundar.

Av Ulla - 9 mars 2012 09:22

Hej hallååå,,,,,,  


Så har vi FREDAG.


Jag har vaknat rätt tidigt idag och verkar gå in i en sån där arla morgonperiod igen då jag måste väcka tuppen....ha ha. Men det gör inte så mycket för jag hinner mer. Även om jag har dåligt i kroppen och så får man njuta av dagarna som blir ljusare och ljusare och närmar sig våren.

Men här startade vi tidigt alla fall jag har tvättstugan.

Idag ska jag ta itu med tvätten som väntar på att bli vaskad. och maken har gått iväg till sonens lägenhet där det skulle komma hantverkare någon gång mellan 7.30-16.00 ?? Framtidens bredband skall installeras och det tar många timmar. Han jobbar sonen och eftersom vi bor ganska nära är det bättre att gå dit istället för att släppa in okända. Troligen samma folk som var hos oss och förstörde hallen. Bäddat rent i vårt rum och skurat toan. Jobbigt att hänga lakan,,,gör ont.


Nej.. Nu ska jag inte bli sittandes här...och svamla. Det är mycket att göra och dagen  räcker inte hur länge som helst.


En skön Fredag till er alla önskar jag!



 



 Hop hopp,,,,lever på hoppet

 
 
Kaisa

Kaisa

9 mars 2012 10:16

Förstörde dem hallen för er, hur då? Jag är sen hade svårt att somna och gick upp, nu sov jag i stället för länge och det är snart lunch... Fredagskramar ♥♥♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Ulla

9 mars 2012 12:02

Vi hade en ganska nytapetserad hall och dom slant med borren, borrade fel,,,,rev sönder ja det var inte kul,,,så vi har klagat,,får se vad som händer.
Lunchkramar får du nu,,,ha en bra dag,,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards