Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Nyheter denna tisdag ,,,,,,,29/1

Av Ulla - 29 januari 2013 10:00

Den här årstiden är rejält oberäknelig och det värsta av allt är halkan. Både för fotgängare och trafik. Massor av olyckor och avåkningar runt om i landet är följden av isiga gator och vägar. Nu är det dags för halkvarningar i hela Sverige och det verkar vara långt till våren. Det är visserligen bara i slutet på januari, men dagarna blir längre väntar man allt intensivare på en väderlek som ser till att vi slipper halkan. Visst är det vinter och man kan förvänta sig vinterväder, men halkan önskar jag att vi slapp!

  


Jag förmodar att ni hört detta,,,,att det inte är brukligt att gå på bordell när man är på skolresa. Särskilt inte av skolpersonalen och dessutom inte att betala med kommunens pengar.

Inträdet på bordellen var 200 euro/person och utöver det  betalades 9000:- med Storumans kommuns  kontokort.

Om man har huvudet under armen och inte vet sitt uppdrag är man inte lämplig.

Privat kan folk springa på bordeller hur mycket dom vill, men på ett skolläger är det ett verkligt bottennapp! Eller ?


   


Neeej…… och åter Neeej,,,,,, Petra Mede blir ensam programledare för Schlager – EM som ska sändas från Malmö! Denna hysteriska, gapiga, klämkäcka kvinna som Sveriges ansikte utåt i Europa. Hur tänkte dom? Hon är säkert en supertrevlig person, men hennes stressiga och skrålande framträdanden gör mig nervös. Hon anses vara rolig. Var då undrar jag!

Fanns det ingen annan,,,!!!??? Eller ?


  


  Hej svejs på er !


Nyheterna är inte roliga och inte kul,,,,,halka, bordellbesök och Petra Mede....


Idag är det TISDAG  29 januari


Namnsdag: Diana


Blött och grått ute med friska vindar,,,,


Händer det nåt eller ????


Agendan är tom...............hela dagen,,,,


Ganska skönt det,,,,ibland i alla fall.


Jag skall vara hemma och jag skall gå ut så då vet ni vad jag gör.


Ha en bra dag !


Fånga dagen och dess guldkorn !





 
 
GeddFish

GeddFish

29 januari 2013 11:13

Vad betr. Petra Mede, så har jag ett bestämt minne av henne i någon annan EurovisionSchlager att hon var fruktansvärt gapig och snurrig. Förmodligen är hon hyperklipst, men definitivt inte rolig. Men det kanske blir bra...... vad vet jag.
Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Ulla

29 januari 2013 11:58

Kram♥

 
wiolettan

wiolettan

29 januari 2013 15:59

Ojoj, vad jag håller med dig. Om bordellbesök, vädret, Petra Mede, jo men visst, samma åsikt här. Petra förstår jag mig inte alls på och som programledare, nej inte till ett sådant program, vet ej men konstig smak har dom i alla fall, kan jag tycka.
Kram och se upp för den förrädiska halkan.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Ulla

1 februari 2013 10:38

Tack för titten,,,,trevlig dag och helg,,,,kram,,,

 
Kaisa

Kaisa

29 januari 2013 17:19

Kram, kram och hjärta!

http://andestyrka.blogspot.com

Ulla

1 februari 2013 10:37

Kram, kram och trevlig helg,,!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards