Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

HANDVÄSKA,,,,Vad ??

Av Ulla - 8 maj 2012 19:29

De flesta kvinnor bär ständigt på den. Utan den känner vi oss nakna. Den kan se ut på olika sätt. Det finns tusentals olika modeller. Oftast har vi flera stycken hemma som vi alternerar emellan. Beroende på humör och kanske på klädseln i övrigt. Och förståss också på tillfället. Vardag eller helg, arbete eller fritid, har ingen betydelse. Den är alltid med oss. Den oumbärliga handväskan. Så långt är vi lika, de flesta av oss i alla fall. Eller hur? Men kanske är det innehållet i väskan som skiljer oss åt. Vad har du i din handväska? Vid en snabb genomgång visar sig min egen väska innehålla: nycklar, plånbok, halstabletter, några pappersservetter, hårborste, en liten burk med piller, läppstift, spegel, ett rör Alvedon,,,,,städar bort lite lappar och några kvitton när jag ändå kikar.,,,o lite hemliga saker...”fnissar”. Ta en snabbtitt bara för skojs skull. Och berätta gärna vad som döljer sig i din väska. Jag har nyligen bytt väska. Annars brukar den rymma betydligt mer "skräp" och en och annan överraskning. I form av saker jag glömt eller trott att jag tappat bort. Dom kan se små ut men dom har en otrolig förmåga att svälja alla våra saker. Våra älskade handväskor.

 
 
Ingen bild

Sanna

8 maj 2012 23:05

För mig är handväskan ett nödvändigt ont - då jag inte kan bära allt i fickorna.
Jag har linten anteckninsbok/almenacka, alvedon, plånbok, glasögon och pennor (just nu några halstabletter, min arbetsbricka, en kasse läppsyl(aktig).
Ha det gott

Ulla

9 maj 2012 12:15

Ja du det kan vara ett nödvändigt ont,,,man kan ha sååå mycket i sin väska...kram o tack för titten,,

 
Simona

Simona

9 maj 2012 09:54

Jo det är otroligt vad som kan rymmas i en handväska ☺☺☺

http://pågottochont:blogspot.com

Ulla

9 maj 2012 12:14

Visst är det,,,kram o tack för titten..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards