Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Söndagsbladder,,,,

Av Ulla - 19 februari 2012 13:34









 



 Idag…

Är första dagen av resten av livet…

Den ska man ta vara på. Sägs det.


Söndag är det i alla fall..vad har hänt denna dag...vi har varit i kyrkan på gudstjänst och sedan blev det kyrkkaffe. Sonen var ljudtekniker idag. Förr när man var frisk var jag ledare men nu så orkar jag inte längre. Men har lovat att hjälpa till på pensionärsträffarna framöver.


Vad händer mer ? Jo det blir en lugn dag. Efter lite vila nu så skall vi ta en promenad i det vackra vädret,,,på med broddarna för det är halt.


Vad tyckte ni om melodifestivalen ? Ranelid gick vidare,,,,fin text. Ja ja vad skall man säga,,,




  



”När jag hör någon sucka -Livet är hårt, är jag alltid frestad att säga: -Jämfört med vad?” -Sydney J. Harris


   



”Det finns i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som har gått vilse”. Dessa rader ur dikten Gläntan av Tomas Tranströmer… ,,,har dock ingen skog men flera små dungar kan man säga,,,småskogar,,,som jag skall gå till senare på min promenad med käre maken.




....MÅ BÄST, mina vänner, mycket kärlek & lycka till er…. .????? och tack för alla kommentarer och mail o allt som ni skickat,,,,tänk att man kan ha så många vänner på nätet som man aldrig träffat i verkliga livet men som bryr sig om…


Kom ihåg att du är värdefull och unik och att du duger som du är, du har rätt att vara den du är, bli accepterad och respekterad för att du är den du är.

 
 
Geddfish

Geddfish

19 februari 2012 14:08

Söndagskramar!
Nu lyser solen helt plötsligt, så då får jag gå ut, jag har ugglat inne hela dagen =(
Ordspråk är bra. ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Ulla

19 februari 2012 14:20

Söndagskram även till dig,,,,

 
Kaisa

Kaisa

19 februari 2012 16:22

Har glömt hur frisk luft känns.... Men jag ger dig en söndagskram

http://andestyrka.blogspot.com

Ulla

19 februari 2012 19:29

♥kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards