Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Ulla - 26 februari 2012 19:10

Av Ulla - 26 februari 2012 18:59

  


Hej igen,,,,,


Vilken dag,,,så vackert med solen och ljuset,,,,vi var till våra vänner på lunchfika...och vi satt på deras altan i solen,,,grillade korv och drack kaffe,,,jättemysigt hade vi denna stund....lite kyligt men skönt det fanns ju filtar.

Sedan for vi hem och fixade lite,,,,,åt hemlagad pizza till middag och nu skall vi njuta av kvällen och titta på Så skall det låta bl.a


Imorgon är det en ny dag,,,,,


Önskar dig en skön kväll.



Av Ulla - 26 februari 2012 10:42








  Söndag idag....  


Vilken underbar morgon.


Fåglarna kvittrar och solen skiner:)


Usch då, nu ser jag hur smutsiga fönstren är:(


Tänk ändå vad härligt det är ute nu. Ljuset, luften,,ingen snösörja på vägen, härliga tider;)   




Efter en härlig promenad idag på morgonen var vi hemma igen o där får jag verkligen längtan efter att sätta mig på balkongen o bara njuta, men än så länge är det för kallt,,,men våren lurar bakom knuten,,,tror jag,,,och balkongen får allt vara ett tag till innan den görs iordning,,,


Vår söndag blir att klockan tolv fara till några vänner på söndagsfika och prata bort en stund. Det skall bli trevligt.


Efter detta blir det väl en skön söndag hemma.


Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår ? Jag gillade faktiskt Danny men sen tyckte jag att Christer Sjögren/Lotta Engberg var ganska bra.


Önskar er nu alla en skön söndag och hoppas du får njuta av solen även hos dig.



Fånga Dagen !


 



Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards