Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Ord och Kväller,,,,

Av Ulla - 13 september 2012 17:45

  Kvällshälsning,,,,

 

Dagens citat

 

"Kärleken är aldrig bortkastad. Besvaras den inte flödar den åter och helar och renar hjärtat."

 

 källa: Irving Washington

 

  

Låt oss gå och hälsa på allihop, sa Puh. Vi ska gå för att det är Torsdag, och vi kan önska dem alla en Glad torsdag. A.A Milne

 

  

Ja du...det står still i min lilla hjärna just nu. Är trött. Ingen lust att träna. Ingen lust att räkna kalorier eller väga mig. Ingen lust. Vill flytta..Vill NU! Vill...vad vill jag ?

 

Alltså...vad vill jag,,,,,vill vill.....

 

Jag vet inte vad jag vill.

 

Jo jag vill flytta vi har nog bestämt oss,,,tror jag. Vill så mycket !!!!!!!! Orken ???? Trött ????

 

Livet är inte lätt. Jag klagar o klagar,,,,,för att jag har cancer och är arg för detta och allt annat jag har. Men läs denna blogg,,,,handlar om Kristian som är en ung kille som väntar på att dö....fruktansvärt,,,

 

http://ikroppenmin.blogspot.se/


 Känns så grymt, i den åldern ska man känna sig odödlig och planera framtiden. Kristian skriver underbart och rakt på, han formulerar det svåra naket och ärligt men samtidigt vackert.

 

,,,så varför klagar jag,,,,,det är ju stabilt,,,,,,

 

Idag har jag tjötat med en väninna ute på kafé i flera timmar......kul,,,,javisst men blir så trött. Orkar inte !!!!!!!!

 

Nä nu skall fika med kärleken.......ha en skön kväll....  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards