Alla inlägg den 4 november 2013

Av Ulla - 4 november 2013 06:30

Måndag 4 november

 

Namnsdag: Sverker

 

Nationaldag: Mikronesiska federationen

 

   

GODMORGON ! I arla morgonstund.

 

Måndag och ny vecka igen.....o jag slurpar i mig lite kaffe,,,

 

Livsfunderingar en novemberdag framför datorn,,,,nåväl inte så många funderingar som jag tänker delge er denna dag. ,,,

 

HEJ vänner denna gyllene morgon,,,,

 

Varje ny morgon – varje nytt ögonblick – är en ny start.

En ny vacker dag att möta.

 

Idag vaknades det tidigt igen,,,,och idag ögonläkaren kl. 8.00 sedan framåt förmiddagen kommer världens bästa svägerska och hälsar på hela veckan.

Min mans syster är en fantastisk kvinna som jag verkligen älskar och nu tyckte hon det var dags att komma och hälsa på och kolla mig hur jag mår egentligen.

 

Så nu skall vi umgås och ha det bra.

 

Sedan på fredag åker kärleken med sin syster hem till Småland och jag skall vara ensam och njuta av lugnet,,,,,,om inget händer med mig så att säga,,,,det är ju dags fär lungonkologen på fredag igen,,,,

 

  

 

Nu ska jag lyfta på rumpan och åka iväg. *vink vink* Återkommer !

 

Blir inte så mycket här nu när min svägerska hälsar på......datatiden minimeras tror jag,,,,

 

   

 

Så sant !

Avundas aldrig någon den lycka han ser ut att ha – du känner inte till hans hemliga sorger. Källa: Indiskt

 

   Så sant så! För du har ju ingen aning om vad som finns bakom människan.

 

            

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards