Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

Blåsigt i Göteborg denna dag,,,

Av Ulla - 16 juli 2013 15:15

16 JULI

 

Reinhold har namnsdag,,,,,min mans andranamn,,,,,


Göteborgsbravader................

 

Farbror Blåst har dragit in över oss idag. Träden viftar som solfjädrar och det låg ett molntäcke över oss.  Men nu har det spruckit upp men blåsten ska fortsätta! Solen lyser.

 

Denna dagen har tillbringats med att göra lite diverse småärenden.

Maken har stekt pannkakor som vi skall äta om en stund.

Dagen går och Livet pågår.

 

Ikväll blir det fotboll för vår del på tv.....o lite Allsång.....

 

Så skönt att kunna ta dagarna som dom kommer. Jag har släppt på många måsten, och gör det jag känner att jag har lust för och i den takt som min kropp gillar. Flyttpackningen går bra vi ligger så bra till,,,men vi började tidigt...

 

  

 

Kan du tänka dig att dricka svett från någon annan? Det vänder sig i magen, bara jag tänker på det. Anton Hysén drack det första glaset på Gothia Cup idag. Man kan donera sitt svett – hur man nu gör – sedan renas det i en maskin och det är drickbart! Det är Unicef som vill göra oss uppmärksamma på bristen av rent vatten i världen. Den som dricker ett glas renat svett gör att olika sponsorer skänker pengar till Unicefs välgörenhetsarbete! Kan du tänka dig att dricka renat svett om du vet att det är en god gärning för människor i andra länder?

 

  

 

 

 

 

Hoppas du har en bra dag !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards