Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Ulla - 12 augusti 2013 15:26

Det gör ont !

 

Men det måste gå som Lena Ph sjunger så fint... ;-P

 

Det gör ont där inne och jag mår inge vidare...............fy vad ont jag har varenda liten bit på denna kroppastolle gör ont.

 

Jag går igenom min blogg ett år,,,,flera år tillbaka och minns...

 

Jag minns glädjen

 

Jag minns oron

 

Jag minns sorgen

 

Men jag står upp som vanligt…..och minns både gott och ont.

 

Nu över glädjen att ha flyttat till en helt ny lägenhet.

 

Allt är nytt en omstart för oss efter en massa elände.

 

Det blåser och molnen flyger omkring,,,både grå, svarta,,,,vad händer med vädret denna dag.

 

Tittar ut,,,,,från 6:e våningen i detta hus med 10 våningar,,,ser Göta Älv,,,,Skansen Lejonet,,,,ja jag ser en massa.

 

Vilken utsikt vi fått.

 

Vi njuter av allt.

 

Hoppas du har en bra dag denna måndag !

 

Vi ses snart igen.

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards