Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Ulla - 4 oktober 2013 14:00

KANELBULLENS DAG IDAG...... HAR DU ÄTIT EN BULLE ??

 

 

 

Fredag 4 oktober

 

 

Namnsdag Frank Frans

 

Nationaldag Lesotho

 

 

 


Hej....dagen har gått en bit,,,,,min dag började med det vanliga.

Sedan for vi ut och handlade för imorgon kommer det främmande...och då skall det bjudas på mat och kaka.

Så nu har jag bakat 2 st citronkladdkakor....dom ser bra ut i alla fall.

Maten kör jag igång med imorgon,,enkelt,,,,det blir chili con carne med ris....

Maken har kört snabeldragaren och jag kör runt med dammvippan

Det är mamma, kära syster och svåger samt en systerdotter med man och två bran som kommer. Min systerdotter och familjen far till Thailand om två veckor och kommer hem i januari nästa år...

Nyfikna på nya lägenheten också skall vi fira lite annat.

 

Nu har vi tagit en paus och dricker kaffe på balkongen och tittar på utsikten med var sen laptop i knät,,,,,,,måste ju kolla om det hänt något,,,,

Fredagen kommer att gå i lugnets tecken annars,,,,färdig med det mesta,,,,,kan ju inte ligga i värk imorgon.

Soffläge ikväll och ett glas vin,,,,,,o tv.

 

Nu önskar jag er alla en fin fredag.

 

Njut av dagen,,,Fånga dagen och dess guldkorn.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards