Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Ulla - 13 juli 2013 18:00

Hej i kvällningen !

 

Haallåå!


Hoo-hoo, är det någon där?


Ingen tar sig tid att sitta vid datorn dessa fina dagar.

 

Det har åter varit en mycket fin och solig dag.

 

På förmiddagen åkte vi till min mamma och hjälpte henne att handla och sen fikade vi hemma hos henne.

 

Efter det for ví till stan och promenerade likt turister i vår egen stad.

 

Sallad på ett kafé.

 

Glass på en parkbänk.

 

Hade med kameran med ut idag så här kommer några foto från dagen...

 

 

 

 

 

 

 

Det är mycket folk i Göteborg,,,,igår var Gyllene Tider på Ullevi och vi lyssnade från balkongen,,,,,Gothia Cup börjar och så har vi Svenska landslaget tjejerna på plats,,,,,

 

Det blir tv för oss hela kvällen med fotboll....i detta vädret,,,jaja jag vet....men det kan vara kul att se...

 

Hoppas du haft en fin dag och får en skön kväll,,,,,,

 

  

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards