Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Klokord och en ny dag,,,,,

Av Ulla - 27 juni 2013 09:00



  


 





 



 



Bloggtrött !


Skall jag sluta ?

 

Ta en paus kanske !

 

Funderar,,,

 


 

 

 

 

Tänk om........... ......man kunde göra slut med farbror fibro. Då skulle jag göra det på stört! Sätta mej ner med honom och säga vad som krävdes för att få honom att förstå att det är slut nu! Jag skulle kunna gå så långt så jag sa....det beror inte på dej....utan på mej. Jag skulle försöka att få honom att förstå att han tar för stor plats....allting handlar bara om vad han vill. Allting är bara på hans villkor. Men det går ju inte! Så det är bara att bita ihop och göra sitt bästa.

 

I natt har jag sovit riktigt uselt. Eller....sovit är väl att ta i. Snarare genomlidet. Har varit mer vaken än sovande. Snott runt och halvsovit....drömt konstigt. Det var något sandigt, något stenigt landskap, någon som gick vid min sida ,,,,, Eldar som brann !!! Jösses vad konstigt det kan bli.

 

Var skönt att komma upp i morse trots att jag var övertrött och illamående. Kroppen värker och bråkar. Inget roligt alls. Men det är bara att ta tag i det som skall göras,,,,,nämligen att hjälpa mamma med handling och lite annat. .

 

Idag både blåser och regnar det.

 

Dansat i regnet har jag inte gjort, men jag tog en välbehövlig mycket kort promenad för att mjuka upp kroppastollen tidgt i morse.

Det är skönt att bara komma ut en liten stund.

Kroppen var seg som kola.

 

 

Nä nu skall jag in i duschen och värma mig…..sedan fara ut med mannen till mamma.

 

 

♥♥♥ Hjärtan och kärlek till er alla! ♥♥♥

 

 

Ha en bra dag,,,,,

 

  lever på HOPPET som vanligt......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards