Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Ulla - 8 mars 2013 17:55

Vår vår....men kallt i blåsten,,,,

Våren lurar bakom knuten...

Tyvärr så kommer kylan tillbaka nu så det blir nog inga fler upptäckter än på ett tag MEN det är ändå ett bevis för att vintern är slut och våren börjar vakna till liv!

Jaa!!!

Härligt härligt.

 

Ja det var denna dag och den blev så himla bra,,,,,,

Först ett besök hos frissan sedan mötte gubben upp och vi åt lite lunch sedan gick vi på eftermiddagsbio.

 

Efter det blev det kaffe och kaka,,,,,

 

En skön dag,,,en fin dag,,,,sen blev det fina tulpaner som nu står på bordet,,,,,,,,

 

Gött att bara vara ikväll blir ännu bättre med en stor fruktskål och en mindre med godis,,,,,

 

Hoppas du får en skön fredagskväll !

 

Kram  

Av Ulla - 8 mars 2013 16:23

 

 

“Grattis alla kvinnor”

 

 

08.03.2013 Internationella kvinnodagen ..

 

 

  

Av Ulla - 8 mars 2013 10:05

Vad vore livet utan fredag ... ... lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag? Ganska tomt eller ?? FREDAG kom precis som vanligt efter torsdag …...

 

8 mars dagens datum

 

Namnsdag: Siv

 

Lite tankar denna dag,,,,

Tydligen är det ganska vanligt att man fastnar i samma tankebanor om man vaknar på natten. Man ältar samma bekymmer om o om igen utan att komma till en lösning. Jag vet inte var jag läste eller hörde det. Gissa om jag kände igen mig.... Jag tycker det är jobbigt för de där små bekymren som blir "stora problem" följer med dagen efter och sitter som en oro i magen..... Undrar varför människan fungerar så? Aldrig har jag i alla fall lyckats lösa några problem genom att älta....Dum hjärna att vara konstig ;) Nån som har samma erfarenhet? Jag tror att allting har sin tid Sen vad allting har för mening, det har jag inte kommit på än.. Min tid och din tid är inte lika. Nåväl slut på detta tjöt...

 

Min dag idag,,,,ett besök till frisören sen en runda på stan för att se om det kan finnas något till mig,,

Solen skiner och ett par grader kallt...kommer att bli en fin dag.

 

Ha en bra dag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards