Alla inlägg den 23 september 2012

Av Ulla - 23 september 2012 10:37

Söndag 23 september

 

Namnsdag Tea Tekla

 

Nationaldag Saudiarabien

 

  

 

Hej denna Söndag !

 

En grå trist och regnig dag....fy vilket väder jag som alltid tyckt att detta brukar vara en fin månad,,,,,,,,

 

Vilken kväll vi hade igår....

 

Detta var vi på....

 

 

 

 

SOLID GOSPELs konsert i Redbergkyrkan i Göteborg...

 

Vilket ös,,,,härligt,,,,,och massor av glada människor klappandes, ropandes, dansande ja allt,,,det var en mycket trevlig stund och efteråt blev det fika sedan promenerade vi hem i regnet.....efter en lyckad kväll.

 

 

 

 


Denna dag,,,,ja vi tar det lugnt för att senare idag far vi till min syster på middag och hämtar lilla mamma som varit där nästan en vecka.

 

Ha en skön söndag vänner,,,,,

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards