Alla inlägg den 2 september 2012

Av Ulla - 2 september 2012 10:53

Söndag 2 september

 

Namnsdag Justina Justus

 

Nationaldag Vietnam

 

 

   Har ni läst eller hört ???

 

Äntligen kommer ett bra förslag som jag stöder helhjärtat. TV- licensen, som många helt och hållet struntar i att betala, verkar vara på väg till de sälla jaktmarkerna och ersättas av en avgift på skattsedeln. Ingen slipper undan och allt blir frid och fröjd i den lilla ankdammen Sverige. Eller? Frid och fröjd är väl att ta i men det är i alla fall ett steg i rätt riktning! Ingen behöver vara rädd för att bli pejlad och inga räkningar med TV och radiolicensavgifter kommer som ska betalas. Ingen slipper undan!

 

 

  Väderprat !

 

Tänk att det kan växla så snabbt. Från den ena dagen till den andra. Från sol och värme till ruskväder. Det som var igår, är inte idag.

 

  Hej på er denna söndag !

 

Ja vilket väder det är denna dag,,,,,,,inte kul men det gör inget det blir en skön vilodag med lite pyssel här hemma. Vi hade en trevlig kväll igår....

 

Finnkampen går på Ullevi så vi får hoppas att vädret blir bättre.

 

Nu har det hänt en massa i vårt land igen....13 årig flicka mördad,,,,,bl.a.

Tråkiga händelser......varje dag.

 

Ja vad händer denna dag ,,,,,,,,,den kommer nog att bli slö och slapp.

Fibron är inte kul idag,,,,  

 

Men nu önskar jag er alla en skön söndag !

 

Fånga dagen !

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards