Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Ulla - 6 maj 2012 15:56

Söndag 6 maj

  

Namnsdag: Marit, Rita


Hej på er!


Hoppas att ni har det bra vart ni än bor i vårat avlånga land. Skulle bara titta in och säga go´dagens och hoppas alla har en bra söndag. Känner mej lika trött nu som jag  när jag gick och lade mej i gårkväll...USCH!! Värken består precis som vanligt. Vädret,,,ja det är väder även denna dag kära ni. Värmen har dock försvunnit men solen skiner. Men som tur är så finns det ju kaffe. :) Kan det alltid pigga upp tro ?


Vi bestämde oss för att ta en tur till Uddevalla,,,sonen skulle hämta lite bildelar där när det var klart for vi till köpcentrat Torp och kikade runt lite.

Vi tog kaffekorgen med oss och hittade ett fint ställe på vägen hem men ack vad det blåste.


Igår ringde vännen I,,,hon låg på badrumsgolvet och kom inte upp,,,ryggen sa ifrån men hon kom upp men fick senare åka iväg med ambulans och ligger nu på sjukhus så vi fick ta en sväng om hennes lägenhet för att hämta lite saker idag som vi sedan körde dit med. Inte lätt när man är ensam. Men vi ställer upp så gott vi kan.


Hoppas din söndag är bra,,,Fånga Dagen och dess guldkorn.

  


Dagens ord:

Låt sorgens fåglar flyga över ditt huvud men låt dem aldrig bygga bo i ditt hår.

 


Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards