Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Ulla - 14 juni 2013 19:45

 

När tiden går och vissa saker bekräftas på fler än ett sätt är det dags att avsluta och gå vidare oavsett vad som gås vidare ifrån.

Ja, nu är det så att det är dags, dags att gå vidare.

Av Ulla - 14 juni 2013 19:45

SMÄRTA SYNS INTE… en av svårigheterna med fibromyalgi är att det inte syns utanpå.

Du kan se helt frisk ut, även om du har oerhört ont.

Dessutom brukar besvären komma och gå.

Du kan känna dig bra ena stunden , för att nästa ha ont.

Det är ibland svårt för omgivningen att förstå.

Ett annat problem är att kunskapen om fibromyalgi fortfarande är dålig.

Det gör att många med fibromyalgi upplever att de inte blir tagna på allvar.

Varken av omgivningen eller sjukvården.

Blir du avfärdad och ifrågasatt är det lätt att känna tvivel och skuld.

Det är jobbigt nog att leva med värk och trötthet.

Det borde vara en självklarhet att då bli bemött med respekt och inte misstro……

Jag vet,,,,och du borde tänka till....

Av Ulla - 14 juni 2013 19:00

 

 

Världens kortaste och längsta resa går mellan ögat och hjärtat, och där emellan krävs varken pass eller visum.


 

Björn Ranelid

Av Ulla - 14 juni 2013 09:57

Se så fint halsband som lottas ut på Pisans: BLOGG



 





www.pisansblogg.bloggplatsen.se

Av Ulla - 14 juni 2013 08:15

💕 💕

 

 


Fredag 14 juni

 

Namnsdag: Hakon, Håkan

 


 



 

Fredag,,,,

 

Läkarbesök och Träning och Vägning för mig och maken läkarbesök...

 

Presentköp igen för kalas framöver.

 

Fika hos vänner.

 

Ha en bra dag !

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards