Alla inlägg den 24 september 2013

Av Ulla - 24 september 2013 22:24

 

Av Ulla - 24 september 2013 22:22

  

Av Ulla - 24 september 2013 22:21

 

Av Ulla - 24 september 2013 22:19

 

Av Ulla - 24 september 2013 10:00

Är du på Facebook,,,,Jag är det,,,och läste detta på någons sida,,,,Djupt inne i Facebook-Skogen försvinner du mitt bland alla andra skuggfigurer. Där kan du irra omkring bland snåriga kommentarer och tokiga utfall, och det är inte ovanligt om du ibland förvirrat snubblar på orden. Där är du inte oersättlig, utan kan med ett enkelt knapptryck förpassas till att försvinna ut genom vänskapens bakdörr utan ett ord till förklaring. Och vill det sig riktigt illa så kan du råka ut för en och annan olyckskorp som skulle göra vad som helst för att få bli din vän, för att i nästa stund försöka förgöra dig. För just så är det förvirrade livet i denna skog full av tomma ord och meningslösa meningar …Ja vad skall man säga om Facebook...!!??

 

 

 
  

Tisdag 24 september

 

Namnsdag: Gerhard, Gert

 

Nationaldag: Guinea Bissau

 

 

Godmorgon världen...en ny dag igen..

 

Solen börjar kika fram bakom molnen, de gula höstlöven lyser mot himmlen..

 

En ny dag har börjat... Dagen är vaken......

 

"Dagen är vaken luften är klar jag glömmer för stunden de frågor jag har och låter tystnaden stilla all strävan till ro här, i ett nu, vill jag leva" Kajsa-stina Åkerström

 

  Nu ska jag sätta fart i livet...hoppa in i duschen,,,,och sedan ta tvättstugan i besittning.

 

O vilken dag !

 

Ha en bra dag bloggarvänner !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards