Alla inlägg den 23 september 2013

Av Ulla - 23 september 2013 20:00

Vi sätter i oss allt möjligt när vi äter. Det finns hur många tillsatser överallt och vi glufsar i oss. Nu är det Kexchoklad och Smörgåsrån som har uppmärksammats efter att man har hittat kloramfenikol, som är ett antibiotikum, i rånen och kexchokladen. Tillverkningen stoppas, men det är så små mängder i varorna, så det är inte tal om att återkalla det som redan finns i butikerna. Vi som konsumenter ska alltså inte oroa oss! Tack för det – det finns så mycket annat att oroa sig för här i världen!  Plocka bort det förbjudna ämnet lugnt och stilla och sätt i gång tillverkningen igen!

Av Ulla - 23 september 2013 11:00

 

 

Hej på Er alla

 

Ibland när jag duschar tvättar jag kroppen med det sista av hårschampot....

Idag läste jag på flaskan: För extra volym och fyllnad Shit!

 

Inte konstigt man har problem med vikten.

 

Det får bli diskmedel hädanefter. Där står det: Tar bort även det svåraste fettet

Av Ulla - 23 september 2013 09:30

Måndag 23 september

 

Namnsdag: Tea, Tekla

 

Nationaldag: Saudiarabien

 

  

Vackert….

 

” Jag vilar under himmelen I höst på min planet.”

 

( Winnerbäck)

 

 

 Hej denna Måndag !

 

Livet är som en hiss..

Det går upp o det går ner.

Så är det bara..

Eller hur ?

 

Ny dag Ny vecka..

 

Min dag,,,,telefonsamtal med vårdcentralen....mediterat,,,

 

Vid elvatiden skall vi åka till min systerdotter o titta på ett litet nytillskott i släkten..

 

Ha en bra dag !

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards