Alla inlägg den 19 september 2013

Av Ulla - 19 september 2013 22:41

God Afton !


Dagen är slut och vi har haft en sk önkväll.

 

Nu har John Blund viskat i mitt öra att det är dags att sova......

 

Så jag säger Sov gott....

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Ulla - 19 september 2013 22:35

       



         


Av Ulla - 19 september 2013 22:29

 

Av Ulla - 19 september 2013 22:27

 

Av Ulla - 19 september 2013 11:13

Hej !


NÄÄÄMMMEN....SÄG INTE ATT DET ÄR TORSDAG IDAG... ..VAR TOG DENNA VECKA VÄGEN???

VARFÖR GÅR TIDEN I RAKETFART?

 

Så har vi nu fått känna på hösten några gånger och då är det dags att börja tända ljus och göra det mysigt. Igår var det både, sol, åska, regn och blåst.


 

Gårdagens middag var trevlig och dom sa att maten var god så då får man väl tro på det.

 

  Vaknade med ett skutt i morse, tog ett hopp i sängen och gjorde 50 situps och 150 armhävningar. WOOPS WIIIP..WOOW....

Jag funderade på vad jag skulle göra, pilla naveln, äta praliner, måla naglarna eller bara ligga i soffan och titta på tv kanske?

Sen trillade jag ner från sängen med en duns och vaknade ur lyckoruset.

Ha ha,,,,skojar.

Nä dagen började som vanligt med frukost och allehanda ting.

En helt vanlig dag igen och solen lurar bland molnen.

 

Vi åkte ut och köpte färskt bröd för idag kommer det fikafrämmande vid tvåtiden. Det är främmande var och varannan dag men alla vill komma och titta på vår nya lägenhet.

 

Jag har tränat på gåbandet, strukit lite men det finns kvar tar aldrig slut på den högen,,,,,och nu sitter jag här.

 

Jaha,,så var det,,,,,,nä nu skall jag pyssla lite här och där.

 

Ha en bra dag !

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards