Alla inlägg den 1 september 2013

Av Ulla - 1 september 2013 10:17

  

Hej alla !


Hemma igen...har haft det så skönt dessa dagar då vi varit borta,,,,vi har bara varit,,,gjort besök hos vänner på bondgård,,,kelat med kalvar och kycklingar,,,,god mat och uppassning.

Besökt ett krydderi,,,,,,handlat massa kryddor.

Har hälsat på fler vänner och blivit omhuldad.

Maken och jag har bara njutit och haft det bra och även haft underbara ensamma stunder.

Dessa dagar behövdes och tur med vädret har vi haft.

Hemma i Götet denna dag så är det nästan storm och ömsom sol och regn.

Men idag skall vi bara vara.

 

Tänk att det är en ny månad SEPTEMBER,,,,tiden går och denna månad har jag många sjukhusbesök...attans.

 

Nu skall jag ta en bloggpromenad och se vad ni hittat på.

 

Hoppas du får en skön söndag,,,kram

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards