Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Ulla - 17 augusti 2013 15:05

 


Lördag !


Hej hej,,,Tjingelingen på er alla....


Just nu är mitt huvud så fullt av allt nytt omkring mig så jag måste sätta mig här och tömma ut lite.


Men vi har fått det så himla fint och idag har vi lagt träplattor på  balkongen och jag var hantlangare.....känns i kroppen att man inte orkar så mycket.

 

 

När det var klart så drack vi kaffe och njöt.

 

Kaffe/lunch intogs på balkongen......vi njöt verkligen,,,så härligt det är här.

 

Nya grannar flyttar in idag,,,,,,,så hissen går för fullt.

 

Tur att vi inte behövde ge oss ut......

 

Nu skall jag faktiskt se på tv......WM oxå spelar IFK Göteborg idag...ja vi har fått tv igen men fortfarande ingen telefon.

 

Ha en bra lördag vänner,,,,kram....

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards