Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Ulla - 15 juli 2013 10:47

Halloj,,,tjenixen alla glada ,,,,här sitter man då igen och och knapprar på tangenterna. Egentligen skulle man väl ha bloggsemester eller ta en paus som jag tänkte för ett tag sedan. Men ändå så hittar man hit varje dag.

 

 

 

 

      

Idag är en ny dag ♥Måndag igen och en ny vecka,,,,

 

På min lilla morgonpromenad idag insåg jag hur mycket jag trots allt har att vara tacksam för.

Inte minst för min underbara omgivning som jag har förmånen att vistas i varje dag.

När livet går emot en så måste man hitta de små positiva sakerna i livet, annars skulle man aldrig orka ta sig igenom och ut på andra sidan.

Fortsätter kämpa.

Det är som det är och livet pågår...och man måste kämpa ibland.

 

Måndag 15 juli

 

Namnsdag Ragnhild Ragnvald

 

En dag som är grå och kommer antagligen att bli våt.

Ingen blå fläck på himlen alls denna dag.

 

Sitter ensam och väntar på maken som är på sjukgymnastik när han kommer ,,,,blir det kaffe,,,,jag har mediterat, promenerat en kort sväng och ätit fruktsallad och en macka men kaffet hägrar,,,,

 

Idag skall vi till vänner på lite mat hade hoppats på fint väder men vi får sitta i deras uterum och äta......

 

Det kommer att bli en bra dag.

 

Ha en bra dag !

 

Fånga dagen !

 

Njut av dagen !

 

    

 

,,,,o nu så kom han mannen i mitt liv,,,KAFFEdags,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards