Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Ulla - 14 juli 2013 23:00

 

 

There are many ways of going forward, but only one way of standing still.

 

 

Franklin D Roosevelt

Av Ulla - 14 juli 2013 10:00

Söndag 14 juli

 

Namnsdag Folke

 

Nationaldag Frankrike

 





Vilka härliga sommardagar jag/vi har!

 

En lördag som var fin och härlig.

 

En söndag som åter börjar med sol,,,,men mer moln än det varit på några dagar.

 

Dagen började med tidningsläsning, frukost, en kopp kaffe, en skinkmacka,,,fil med frukt som intogs med balkonghäng...dock ingen sol på balkongen då men den kommer,,,,

 

 

Vad kan man mer begära?

 

 

Jo jag skulle vilja ha semester,,,den där känslan man hade förr av att få semester...

Nu är man alltid hemma,,,, sjukpensionär,,,,,låter inte roligt.

 

Alltid ledig.

 

Idag är bjudna på lunch till vänner,,,,alla tycker synd om oss i röran hemma med flyttkartonger och vi säger ja till alla.

 

Imorgon lunch hos andra vänner...

 

 

Hoppas ni har det bra vad ni än gör,,,,,!

 

Stora kramar

 

 

 

 

Sommarbilder !

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards