Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Ulla - 9 juli 2013 22:45

 

 

 

 

Sanningen är likt ett lejon.

Du behöver inte försvara den.

Släpp taget om den.

Den kommer att försvara sig själv.

 

St. Augustine

Av Ulla - 9 juli 2013 09:15

Vaknade till solsken och det känns alltid bra. Tänk fint väder även denna dag....det är sommar det. Sol och värme,,,,,,blå himmel...ljuvligt,,,,

 

 

 

 

Tisdag 9 juli

 

Namnsdag: Jörgen, Örjan

 

Nationaldag: Palau

 

 

 

  Dagens Dikt

 

Tankar i sommartid!

Jag vill plocka ängens blommor till en underbar bukett.

Jag vill gömma och bevara allt det vackra marken gett.

Jag önskar att jag kunde förvara denna prakt.

Så att i bistra vintern den vore helt intakt.

Då skulle jag ta fram den, känna dofterna på nytt.

Och drömma att det åter är en sommardag som grytt.

 

Gunvor Blom

 

   

 

 

Nu har jag ingen motivation att skriva här inne!

De senaste dagarna skulle det bara blivit gnäll och gny och hur kul är det?

Ger upp lite grann just nu.

Lägger mig platt och vill ingenting, bara gömma mig, vara ifred och helst sova.

Men det går inte,,,flytten närmar sig.

Men tänk ändå skriver jag,,,ord ord ord,,,,,motivation,,,,,ord ord,,,,

Nä slutar innan jag börjar klaga för mycket.

 

Hoppas du får en bra dag,,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards