Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Ulla - 7 juli 2013 10:01

Sommarkänsla,,,,sol och varmt denna dag,,,,  

 

  

 

Söndag 7 juli

 

Namnsdag Klas

 

Nationaldag Salomonöarna

 

 

 

 

 

 

 

Hej !

 

Åter en solig dag att njuta av.

 

Fånga dagen.

 

Jag fångade dagen igår genom att sitta ute med maken ner vid något som heter Röda Sten i Göteborg,,,tittade på båtar, folk, hundar,fåglar och njöt av solen, drack kaffe, solade nästippen och hade det enbart skönt.

Sedan blev det sallad ute på ett kafé.

Kvällen hemma i lugnets sköna vrå.

 

Denna dag måste det bli lite pysslande hemma men det får bli en del balkonghäng i solen,,,,,,,men först ett besök i kyrkan på gudstjänsten idag,,,,

 

Ser att bloggskrivandet minskar i sommarsverige,,,,,inte konstigt alls,,,

 

Hoppas att du skriver några ord när du har vögarna förbi idag eller en annan dag.

 

 

 

Kram kram,,,,,

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards