Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Ulla - 7 juni 2013 19:30

 

Av Ulla - 7 juni 2013 10:15

Själens nyckel Nyckel till själens boning finns i tystnadens rum där finns de flesta svaren vi så ofta frågar andra om

 

(Monica Gullberg-Göthberg)

 

 

 

♪♫ Mitt sommarloooov, vad jätteskööönt mitt sommarlov ska bliii ♪♫

 

Sjung och var glad,,,

 

Sommarlov,,,ja det har man alltid nu.

Det är sköna dagar.

 

Nationaldagen var underbar,,,sol och goda vänner en härlig dag.

 

Idag är det FREDAG 7 Juni

 

Namnsdag: Robert, Robin Robert är ett av min/vår sons namn....som kommer efter min farfar...

 

Vad händer denna dag ?

 

Lite shopping för morgondagens 60-årsuppvaktning.

 

Annars inga stora händelser denna dag.

 

Myspysfredagskväll,,,kanske.

 

 

 

Dansa som om ingen ser dig, älska som om du aldrig har blivit sårad förut, sjung som om ingen kan höra dig, lev som om himlen fanns på jorden

- OKÄND -

 

 

 

Ha en bra dag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards