Alla inlägg under april 2013

Av Ulla - 1 april 2013 18:00

 

 

Fick syn på mig själv i spegeln på väg in i duschen. Där stod jag: Slapp, blek och fet. "Äh, lägg av! tänkte ja, nu får det vara nog!" Meeen, så kom jag ju på - Det är 1 april idag!! Ha ha ha, MIG lurar man inte så lätt!!!

Av Ulla - 1 april 2013 17:00

  April april,,,,din dumma sill,,,,,

 

Har ni blivit lurade idag?

 

Jag har klarat mig så långt.

 

 

Lurardagen,,,,,,,

 

Måndag 1 april

 

Namnsdag Harald Hervor

 

Nationaldag Iran

 

  

 

GLÄDJE!!!

"Glädjen ger oss vingar. I glädjens stunder är vår styrka mer livsbefrämjande, vårt förstånd klarare."

-Abdu'l-Bahá

 

  

Jo, men alltså.

Lärkan drillar i skyn och jag har låtit solen värma mina vinterbleka kinder.

Snödropparna kikar försiktigt upp ur rabatten.

Jodåsåatt.

Än finns det hopp.

 

Annandag Påsk och en ny vecka framför oss.

Efter en helt ljuvlig promenad med våra gäster på förmiddagen och efter en lunchmiddag så for de hemåt.

Vi har haft en underbar påskhelg.

 

Det känns i kroppen efter dessa dagar,,,,,har man roligt får man lida pin några dagar efter.

 

Nu skall det vilas och slappas ,,,,det blir soffhäng,,,,,,,städar undan gör jag imorgon.

 

Ha en skön fortsättning på denna Annandag Påsk…

 

En bild från vårpromenaden idag,,,,så vackert....

 

 

 

Det är gott att tänka varmt när hjärtat fryser kallt.

 

(Göran Hansson)

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards