Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Ulla - 21 mars 2013 17:01

Denna dag Torsdag……………..

 

 

Hej hej,,,,börjar med lite ord jag hittat på nätet,,,,,,,,,,,

 

Dagens ord: Lyckan tronar inte i guld eller ägodelar, lyckokänslan vistas i själen.

 

Dagens Ord: Du ska inte göra det du tror världen behöver, du skall göra det som får ditt hjärta att sjunga, ty vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.

 

 

  Hej på er som har vägarna förbi...

 

I dag har det varit en BRA dag!!!

Nä, en TOPPEN dag!

Jag har haft min värk, min trötthet, ja allt annat, min lilla oro som ligger & gnager.. men idag har varit en TOPPEN dag.

Jag har varit på date idag,,,,träffat en nätvän en kvinna i min ålder och det var så roligt vi pratade och skrattade….,,,,och vad som var kul var att vi bor ganska nära varandra,,,,, Sedan tog jag mig en runda på stan och inhandlade lite kläder så nu är jag trött efter denna dag som blev en riktigt bra dag.

 

Solen var på sin bästa sida men det är kallt ingen vår i sikte och nu dalar lite nya snöflingor igen.

 

Ikväll skall jag på min meditation.

 

Önskar er alla Bloggarvänner allt gott.!

 

Var rädd om er glöm aldrig bort att ni alla är unika och värdefulla.

 

Lämna gärna ett lite spår efter dig,,,,,,

 

   

Ja inte hoppar jag så här för nu är kroppastollen trött och värkande.

 

    

 

  men lever på hoppet gör jag,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards