Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Ulla - 6 mars 2013 19:15

 

 

Tänk på att främlingar är vänner du inte känner..... ♥

 

 

(Tänkte bl a på alla "nya" bloggarvänner....)

Av Ulla - 6 mars 2013 11:44

  Varför är det sååååå gott med choklad?

Sitter just nu med en bit och njuter fast jag inte borde......

Men men, sånt är livet och en liten bit gör inte så mycket ;)

Eller...men det blir fler,,hmmm,,,,,,,,,,,gott med kaffe till i alla fall.

 

 

  hej !

 

Efter några dagars vårsol så är det idag mulet och råkallt ute. Men har tagit min morgonpromenad och varit i affären och handlar lite frukt och grönsaker.

 

  Idag har Ebba namnsdag,,,,,

 

Idag blir det en hemmadag med vila, läsning och lite pyssel....maken har varit på sjukgymnastik och nu dricker vi kaffe som sagt,,,,och choklad,,,,,  

 

Livet är härligt,,,,,,

 

   

 

 

Ur; En vårvisa Kom, sol, som en gud över åker och slog, lys hjärtan som längta till ljus! Blås, vind, och fall rägn i den spirande skog, väx, gräs, över viddernas grus!

Dan Andersson

 

  

 

Ha en bra dag Vänner,,,,Fånga dagen och dess guldkorn,,,,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards