Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Ulla - 3 mars 2013 12:50

   

 

Den blåa himlen skänker glädje.

Blå himmel, finns det nåt vackrare?!

Solen strålar.

 

  Härliga söndag,,,,

 

Dagen började med frukost framför tv:n och Vasaloppet,,,,,,ut på en solig promenad,,hem o titta tv igen,,,,,kaffe och glass,,,,,ut igen men bara jag och grannen som tog en runda runt kvarteret.

Vilken dag,,,,kanske det blir en lite kort promenad senare igen,,,,,en himla massa idrott idag på burken,,,,men man kan inte titta på allt.

 

Gårdagen var en baravaradag,,,härligt och sedan gå bort och äta mat och njuta av en trevlig stund med goda vänner.

 

Idag är jag inte lika trött och värken känns något bättre,,,,,

 

 

  

Hopp

När du hamnar i en besvärlig situation och allting verkar gå emot dig...

Tills det verkar, som att du inte kan stå emot en enda minut längre...

Ge då inte upp

För det är just där och då... som tidvattnet vänder...

 

,,,ja dessa ord stämmer allt,,,,jag ger inte upp,,,,,lever på hoppet som vanligt även om jag ibland drattar neråt i små svarta hål......

 

Jag önskar er alla en skön fortsättning på denna söndag den första denna månad....

 

Ta vara på ljuset ,,,,fånga dagen och dess guldkorn....

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards