Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Ulla - 26 februari 2013 19:00

En extra tanke,,,,

Ibland är livet inte lätt, det vet vi alla som lever.

Men det ska inte vara lätt heller…tänk så trist det vore om allt gick som på räls…inga utmaningar, inga hinder.

Då skulle ju inte ljuspunkterna vara trevliga och inget skulle kunna få en till ett lyckorus.

Av Ulla - 26 februari 2013 16:19

Hallå,,,,,,,,,,,,,

 

Hej alla goa bloggarvänner !

 

 

 

 

 

  Tack för tumhållningar,,,,,tack för ord på bloggen och mailen.

 

Det gick bra,,,,stabilt fortfarande,,,,,,åter om tre månader igen.

 

Underbar personal och fantastisk läkare igen......det tog  nästan 4 timmar på sjukhuset idag men som sagt det gör inget när allt var stabilt. Men nu är jag trött och slut. Vi köpte pizza på vägen hem,,,aj aj.
Läkaren berömde mig för vikten,,,,,,hmm.....ha ha,,,,det är alldeles för mycket men han tyckte det var sååå bra.

 

Nu skall vi snart ta en kopp kaffe eller balja kanske,,,inte nog med att vi köpte pizza med oss hem det blev en go kaka oxå.

 

Nu har allt det tunga försvunnit igen.....nu skall jag leva livet tre månader till.....

 

Önskar dig en fortsatt bra dag och kväll,,,,,  

Av Ulla - 26 februari 2013 08:45

Tisdag 26 februari

 

Namnsdag: Torgny, Torkel

 

  

 

  God Morgon kära bloggare !

 

Idag har vi kommit till den dagen som jag alltid fasar för.

 

Ett besök till Lungonkologen,,,,,,,  ,,,,,,,,,,skänk en tanke för mig denna dag och håll tummarna att det ser bra ut eller att det fortfarande är stabilt.

Jag har inte sovit mycket i natt,,,,,grubbleri ,,,,,Jag hoppas.

 

Först är det provtagning sedan lungröntgen och efter det läkarsamtal det brukar ta en halv dag ungefär och jag skall vara där klockan elva.

 

Magen knorrar,,,,,

 

Ha en bra dag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards