Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Ulla - 17 februari 2013 22:15

 

Av Ulla - 17 februari 2013 11:28


 



Jooo... Söndag och snart måndag igen och ny vecka framför oss....


Dagens citat

"Smicker liknar vänskap, precis som en varg liknar en hund."

källa: George Chapman


Söndag 17 februari

Namnsdag: Alexandra, Sandra


Har inget speciellt att skriva om,,,,Tråkväder,,,grått och 2 plusgrader,,, Vi gav oss ut i tråkvädret,,,,ruggigt blääää………lite halt,,,,gillar inte. Men en halvtimma blev det,,,,,


Såg du Melodifestivalen,,,,,,,,,,,,,,Det blev en riktig jävla schlager i final !!!!! Ja så var det med denna schlager,,,,,jag hade ingen favorit alls…

Ja dagen fortsätter,,,,,skall pyssla och vila, kolla tv,lösa korsord, läsa,,,,,det finns alltid att göra,,,,önskar dig en skön söndag.



Ett annat citat 

"Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur sikte."

källa: Benjamin Disraeli


  

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards