Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Ulla - 16 februari 2013 15:20

 

 

Det var få människor som såg att mina ögon var sorgsna ty jag skrattade mycket. Du märkte det och du frågade ofta varför. Då skrattade jag – återigen, och kanhända jag sa att allas ögon kan väl inte vara så glada som dina. Men jag lyckades aldrig narra dej och jag såg du förstod eller anade att vi inte skulle vara tillsammans – tillnärmelsevis så där länge som visorna och vi själva ordat om.

 

Nils Ferlin

 

 

Lördag 16 februari


Namnsdag Julia Julia


Nationaldag Litauen


• • ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫


Radion har gått stundtals med vacker och ibland rockig musik...härligt.


TV har det varit mycket också denna dag,,,skidor hit och dit.

Sverige har fått ett brons,,Tack Frida Hansdotter.

 

Annars har det,,,,,,,

 

Promenerats i gråvädret....ruggigt.

Bakats kanelbullar.

Tränats.

Pysslats.

Nu står en fiskgratäg färdig och skall bara in i ugnen.

 

Så har dagen varit hittills.

 

En bra dag.

 

Ikväll skall vi se Melodifestival igen....hur skall detta bliva...???

 

Ha en skön eftermiddag och kväll...

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards