Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Ulla - 11 februari 2013 17:15

 

Av Ulla - 11 februari 2013 17:00

 


 


 

Av Ulla - 11 februari 2013 10:23

Varje morgon har vi en möjlighet att börja om och reparera gårdagens misstag – tidvattnet sopar varje dag stranden ren på nytt. (Edward Bond)


Vem va' ? Va? Va?


Jamen, gomorron då världen!



Måndag 11 februari


Namnsdag Inge Yngve


Varje gång jag drar fram soffan och ska städa där så undrar jag VEM i mitt hushåll som lägger grejer under soffan det är ju bara jag o gubben,,,, Rena rama arkeologfynden...DAMMTUSSAR KOMMER AV SIG SJÄLV ALLT ANNAT FÅR MAN ANSTRÄNGA SIG FÖR...attans....men nu är dom borta under soffan i alla fall.


Käre maken är och lämnar in i bilen,,,något fel,,,hmm fattar inte med pengar skulle det kosta.


Det kommer ett snöoväder in i Sverige från öst.

Eländet kommer i kväll och startar i Stockholm och Uppsala. Upp till 15 cm väntas i kväll och i natt! Jag hoppas verkligen att ovädret inte orkar ta sig över till Västkusten och att vi slipper snö och halka. Just nu snöar det lite lätt och är 3 minusgrader.


Vad denna dag har att ge vet jag ej nu.

Agendan är tom.

Nu steg kärleken in genom dörren så då får det bli kaffe.



  Ha en bra dag denna måndag och nya vecka,,,,


  

Ur Dagen svalnar Du sökte en blomma och fann en frukt. Du Sökte en källa och fann ett hav. Du sökte en kvinna och fann en själ – du är besviken.

(Edith Södergran)

  

En kropp utan krämpor är en skattefri förmögenhet

Österländskt ordspråk

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards