Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Ulla - 9 februari 2013 19:09

 


 

   

 

 

 

 

Av Ulla - 9 februari 2013 15:58

Musik !


Melodifestival !


Festival ?


Den tiden är förbi när folk stod rakt upp och ner på scenen och leverade sin låt i Melodifestivalen eller Eurovisionsschlagern som den hette då. Nu är det show och spektakel som ska till. Sean Banan är en våghalsig man och skadade sitt knä i går på genrepet. Den stora frågan för alla ungar är om han kan göra sitt nummer fullt ut i kväll. Hmmm…. han ska visst sjunga eller rappa eller vad det nu är också. Det måste han väl fixa galant! Vilken tur att det inte var tungan som slant! Ja vi får väl se hur det går med alla denna kväll,,,,,Pernilla Wahlgren,,,,,och alla andra.


Vem skall vi reta oss på....förra veckan tyckte jag nog de som vann var bäst ….


Vi får se hur det blir,,,,

Av Ulla - 9 februari 2013 10:00


 

 

 

 

 

 

 

Tankar och kloka ord,,,,,,

 

Lördag 9 februari

 

Namnsdag: Fanny, Franciska

 

Citat

"Innan du påbörjar en jakt är det klokt att veta vad du letar efter innan du börjar leta efter det" Nalle Puh •

 

"Visst kan det vara svårt att gå sin egen väg men jag lovar dig att det är ännu mera smärtsamt att inte gå sin egen väg"

ur Maya min, av Eva Bylund

 

Gårdagen var en lugn eftermiddag,,,vid femsnåret kom sonen som hade varit på Gekås Ullared med några kompisar…och han hade handlat även till oss,,,,och god choklad fick jag,,,,Kvällen blev soffhäng med lite gott att dricka och en räkmacka,,,,också choklad.

 

Idag har vi inga planer.

 

Slö baravaradag. Går o dräller,,,,,,

 

Ikväll Melodifestival från Göteborg,,,vad skall detta bliva,,,,

 

Önskar dig en skön lördag,,,,

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards