Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Ulla - 17 januari 2013 17:00

Dagens citat


"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."


Franskt ordspråk


 



  Gokväll,,,,,efter en orolig natt och morgon,,,,så är jag vid liv,,,,,min oro inför dagen var hemsk,,,,men allt gick bra,,,,,


Efter en förmiddag på sjukhuset begav jag mig ut i solen på en promenad......skönt osså fick jag rensat hjärnan.


Lite snö har det även kommit denna dag.....


Jag är så trött,,,,men det beror på mig själv.....jag vet precis,,,,


...o jag har en hiskelig värk överallt.....speciellt ryggen är hemsk,,,,där brukar jag inte ha ont....beror kanske på att jag hade konstiga ställningar på sjukhuset dag...ni kanske undrade vad jag gjorde,,,,Idag har jag gjort en Cystometri......samt en vanlig gynundersökning,,,,efter det en gastroskopi...allt på samma dag,,,lite väl mycket,,,men allt ser bra ut så varför var jag orolig....hmm ,,,men det är så att sen jag fick cancern så har jag förändrat mig,,,,e en liten rädd mes,,,,,


   


Nu har jag i alla fall haft en skön eftermiddag, sovit middag och blivit uppassad av älsklingen.


Nu skall jag hänge mig åt soffan, tv, en kopp te, böcker och tidningar...


Ha en go kväll,,,,,,


 


   


• ✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿

Hur du än mår, vad du än gör så vakar en SKYDDSÄNGEL precis ovanför♥

✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿


Jag vet,,,,,

Av Ulla - 17 januari 2013 04:15



Torsdagnatt,,,,morgon,,,,

 

Undran gnager.

Åter en natt av funderingar.

Idag blir det sjukhusbesök och undersökningar,,,,vill inte,,,


Måste,,,,,kan inte sova,,,,,inte sova,,,,,


Dricker te,,,,,

klockan tio måste jag vara pigg,,,,

då skall jag vara där,,

lägger mig en stund,,,,

Önskar lite sömn,,,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards