Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Ulla - 4 januari 2013 14:50

Fredag 4 januari

 

Namnsdag Rut

 

Nationaldag Burma/Myanmar


  

 

Hej alla ,,,,,,,,,,,,,,, 

 

Så blev det vår i luften.

Vilken väder vi fick igår.

Solen sken och vi hade 6 grader varmt.

Vi hade främmande och hade en trevlig stund.

Senare tog maken och jag en promenad,,,men ack vad det blåste.

Men skönt ändå.

 

Denna dag har det blivit städande och inga julsaker är kvar. Lite färglöst blev det,,,,

Vädret idag är dimmigt och blött och vi har inte varit utanför dörren idag.

 

Vi åt lunchmiddag idag som bestod av gårdagens rester.

 

Nu skall vi inte göra så mycker mer,,,,ta det lugnt, läsa och filosofera/diskutera livet,,,ha ha...

 

Hoppas du haft en bra dag !

 

 

   

 

 

Dagens citat

 

"Det finns mer i livet än att öka farten."

 

källa: Mahatma Gandhi

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards