Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Vraket

Av Ulla - 16 december 2012 17:44

 

Vraket – av Lisa Ekdahl

 

Bärga vad du kan från det här vraket det finns en spillra av mitt forna jag Ta då med mig hem gör mig vacker låt mig sova i din säng ett tag, låt mig sova ett tag säg minns du hur det är jag brukar vara minns du hur stabil jag var igår nu är jag påväg att lösas upp till ingenting för dagen har varit prövande och svår kanske onödigt svår Bärga vad du kan från det här vraket se på mig kisande, se mitt bättre jag Se med blida ögon, klarögt vaken inse att jag bara haft en liten motig dag och det kan vem som helst ha men du kan enkelt göra allting bra Men mig ska du inte tycka synd om du vet väl hur nöjd jag brukar va Jag tror att du ställs i min väg för att du kan återställa allt så allt blir bra. Du kan enkelt göra allting bra för nu ska du säga följ nu med mig nu ska du säga ta min hand säg att du begriper du förstår och allt det där säg att du har känt precis såhär ibland säg att du har känt såhär ibland Bärga vad du kan från det här vraket se på mig kisande, se mitt bättre jag Se med blida ögon, klarögt vaken inse att jag bara haft en liten motig dag och det kan vem som helst ha men du kan enkelt göra allting bra Bärga vad du kan från det här vraket Säg turen vänder ska du se Lova när jag somnar att du vakar över mig så att inget mera ont ska kunna ske nu ska inget mera dumt få ske säg mig att du lovar mig det Bärga vad du kan från det här vraket se på mig kisande, se mitt bättre jag Se med blida ögon, klarögt vaken inse att jag bara haft en liten motig dag och det kan vem som helst ha en liten motig dag, det kan vem som helst ha men du kan enkelt göra allting bra....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards