Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Snurr,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,o så,,,,

Av Ulla - 13 november 2012 15:26

Det här vädret är det mest deprimerande jag vet ,,det har regnat och blåst hela dagen och nu när klockan bara är runt 15:30 kan man tro det är sen kväll..

Det är så mörkt..=/ Ja min dag,,,,,var på plats för provtagning 8.30 på sjukhuset, efter det lungröntgen och sedan läkarbesök,,,det ser stabilt ut fortfarande,,,skönt,,,dumma cancer kan väl försvinna istället......men så kom det lilla ordet men.....jag vill träffa dig om några veckor för en ny röntgen för det är mycket vätska i vänster lunga och kanske vi skall tömma,,,,,,ja ja,,,,tillbaka alltså,,,,,,,,,,, men cancern är stabil. Alla värden toppenbra.


Ja så var det,,,,,,,,,,,,,,,sen åkte käre maken och jag och åt lunch,,,,,,köpte bakelser med oss hem och fikade. Aja baja......

Så var min dag och nu är jag så trött,,,,,,,,,,,,,,,som vanligt näg jag varit där. All oro innan om hur det skall vara och inte vara. Stönar och pustar....men får vara glad och nöjd med beskedet.

Nu skall jag bara vara och inta soffläge med Hemmets Veckotidning,,,,,äta clementiner och vindruvor,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kolla tv,,,,,ja jag får se vad det blir,,,,,lugnt och skönt och lite tjöt ed gubben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Hoppas du haft en bra dag och får en skön kväll......o TACK för alla tumhållningar......

   


Det är bättre att hålla tyst och bli misstänkt för att vara idiot än att öppna munnen och bevisa det. — Abraham Lincoln


 

 
 
Disa

Disa

14 november 2012 10:28

Låter ju bra med proverna, mindre bra med vätskan dock.... jag ska också på röntgen av lungorna i dec, för att se att inflammationen i lungorna gett sig.

HA en skön Onsdag.
Kram

http://disadot.blogspot.com

Ulla

14 november 2012 13:41

Tack för titten och hoppas det går bra med dina lungor,,,,ha en bra dag,,,kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards