Direktlänk till inlägg 9 november 2012

Hittad,,,,o lite annat

Av Ulla - 9 november 2012 14:15

Hej igen !!!

 

Vilken dag... ...det blev!!

 

Alla ärenden avprickade UTAN stress ,,,,,och glada nyheter som denna..... Vilken underbar nyhet! Den har ni väl hört.....!!?? Den 10-åriga flicka som försvann på väg till skolan i går morse i Örgryte Göteborg, hittades i natt vid liv i närheten av sitt hem tillsammans med en 20-årig man/monster! Men varför kollade inte skolan upp varför hon inte var där. Det kommer att bli frågor. Jag kan tänka mig den fasa som flickan och familjen haft under det knappa dygn hon varit borta. Massor av människor var ute och letade med Missing People i spetsen. Vilken kraft den organisationen har. Det verkar som det var någon av dom som uppmärksammade flickan tillhörde folk därifrån. Det blev ett lyckligt slut på den här historien, men det kommer säkert att ta lång tid för flickan och familjen att känna trygghet igen…. Förhör väntar för mannen och jag hoppas innerligt att han har behandlat flickan väl! En människa kan förstöra för så många…… Riktigt otäckt,,,bor inte så långt ifrån,,,,och vi hade polishelkoptern åkandes över oss flera gånger ikväll,,,,,, Vi är många i Göteborg som är glada att hon hittats.

 

Ja då var man hemma igen efter lite ärenden ut och lunch hos väninnan,,,,där det bjöds på morotssoppa och hembakat knäckebröd...sååå smaskigt..............o kaffe med en god chokladbit.

 

Nu så snurrar maken runt med dammsugaren och jag skall ta ett grepp om dammvippan.

 

Sedan blir det eftermiddagspromenad i gråvädret dock inget regn ännu.

 

Myspys med gubben ikväll med lite gott bröd, ostar och lite annat. Lugn och ro.

TVkväll ,,,,,,,

 

Imorgon är en ny dag och nya händelser....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards